Een normale week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carlou Haas - WaarBenJij.nu Een normale week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carlou Haas - WaarBenJij.nu

Een normale week

Door: Carlou

Blijf op de hoogte en volg Carlou

25 Oktober 2016 | Curaçao, Willemstad

Bijna was ik hem vergeten, het verslag van week 8!

Week 8 was een rustige/normale week, niks geks gebeurd. Alhoewel… Ik heb wel veel gedaan op stage. Ook kreeg ik deze week te horen dat ik een stukje mag schrijven voor in de nieuwsbrief van de studievereniging. Donderdag heb ik gewoon(??) mijn joggingsbroek aangehad, want we gingen naar een filmavond op het strand. Helaas waren we aan de late kant dus zaten we helemaal aan de buitenkant. Op vrijdag heb ik een andere stagiaire geholpen met het meten en wegen van de kinderen. Natuurlijk konden wij het niet laten om onszelf even te wegen. Gelukkig viel de schade mee en heb ik nog geen overgewicht :D
Zaterdag ben ik naar Santa Barbara, één van de grootste resorts op het eiland, geweest. Hier was het super mooi en heerlijk rustig. Op zondag zijn we vertrokken naar San Juan. Dit zijn drie privéstrandjes bij elkaar. Hier was het super mooi, juist omdat hier geen strandbedjes of strandtentjes stonden. Daarom hebben we hier natuurlijk een hele fotoshoot gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlou

Actief sinds 31 Aug. 2016
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6609

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Stage lopen op Curacao

Landen bezocht: