Twee weken genieten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carlou Haas - WaarBenJij.nu Twee weken genieten - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carlou Haas - WaarBenJij.nu

Twee weken genieten

Door: Carlou

Blijf op de hoogte en volg Carlou

30 November 2016 | Curaçao, Willemstad

En weer zijn er twee weken voorbij en wat heb ik genoten van de afgelopen twee weken!
Ondanks dat er hier regen voor een heel jaar is gevallen, heb ik super veel leuke dingen kunnen doen met papa, mama en lot. We zijn naar Klein Curacao geweest, toen het gelukkig wel mooi weer was! Ook heb ik samen met lot met dolfijnen gezwommen. Dit was echt super gaaf, we mochten met ze zwemmen en we mochten ze aaien en trucjes met ze doen. We hadden geluk, want normaal heb je met 6 personen 2 dolfijnen, maar wij waren met zijn tweeën en wij kregen twee dolfijnen met twee baby dolfijnen. De baby dolfijnen mochten we niet aanraken, maar die konden we wel zien spelen. En tot slot hebben we toch echt DE berg (Christoffelberg) van 372 meter beklommen. Dit was een behoorlijke klim, we hebben dit dan ook met een hoop zweet en een beetje bloed volbracht. Maar ik vond het zeker de moeite waard en ik vond het super om een keer te doen.

Stiekem heb ik ook genoten van de regenachtige dagen, puur om het weer even echt samen zijn, samen kaarten en televisie kijken. Ik vond het eigenlijk juist wel gezellig. Al vond ik natuurlijk wel jammer dat ik niet alles van het eiland heb kunnen laten zien. Wel heb ik ze kunnen laten zien waar/ hoe ik woon/ leef en met wie ik hier om ga, wat heel fijn was.

Helaas is het echte leven weer begonnen en moet ik gewoon weer naar stage, koken, wassen en boodschappen doen. Ik zit vandaag alweer precies 3 maanden hier op dit mooie eiland en ik ben van plan om de laatste 2 maanden extra te gaan genieten van het heerlijke leventje hier. Want ik weet dat wanneer ik straks weer thuis zit, dat ik het extreem ga missen.

Ayo!

  • 30 November 2016 - 19:42

    Hans Van Der Haas:

    Hoi Dushi,

    Ook wij hebben heerlijk genoten van ons weerzien met jou. Ik denk nog vaak terug aan alle mooie plekjes die je ons hebt laten zien, vooral van Playa Grandi met de schildpadden en van Playa Kalki waar we samen hebben gesmokkeld heb ik intens genoten. Stiekem vond ik het kaarten op de regenachtige dagen ook supergezellig!
    Het ging allemaal veel te snel voorbij maar gezellig was het zeker. Nu nog een week of 8 genieten van je tijd daar......niet vergeten hè....... daarna zien we je weer op Schiphol.

    Veel plezier nog Dushi, geniet ervan en een dikke kus van mij!

    Xxx papa

  • 30 November 2016 - 19:57

    Nicole:

    Lieverdje wat heb je toch weer een leuk stukje geschreven. Ook pappa en ik hebben ervan genoten om weer met onze kleine Dushi samen te zijn. Ook een beetje vreemd maar om door jou rondgeleid te worden in een voor ons onbekende omgeving waar jij inmiddels zo thuis bent, dan lijken de rollen ineens omgedraaid te zijn. Wat ben je dan ineens volwassen geworden in die paar maanden. Ook van de avonden snacken en kaarten op "onze" veranda na een lange dag zon heb ik enorm genoten: als vanouds weer gezellig met z'n viertjes, wat voelt dat toch goed, ultiem Genieten!!
    Ik vond het allleen lastig om je daar weer achter te laten, dat voelde een beetje alsof ik je in de steek laat. Maar gelukkig heb ik gezien dat je je uitstekend redt en het enorm naar je zin hebt met al je vrienden en vriendinnen daar. Lieve schat, ik ben zo enorm trots op je, maar tel wel de laatste 8 weken af.
    Love you, mamma

  • 02 December 2016 - 09:48

    Oma Van Steen:

    Lieve Carlou
    Wat heb ik weer lekker genoten van jouw prachtig verslag en alle aktiviteiten , al dan niet met jouw ouders en Lisa Lotte....
    Dat onze kleine Carlou ( Douschi , tegenwoordig ? ) het zo naar haar zin heeft geeft mij nu het gevoel dat zij daar nog sneller volwassen is geworden en dus een GROTE kanjer is!!!!!
    Lot, jij ook hoor!!!!!!
    Ook knuffelen en zwemmen met dolfijnen lijkt mij heel leuk, maar heel eng.....
    Kortom ik heb weer eens genoten van jouw verslag en kijk uit naar het volgende....
    Lieverd, geniet nog 2 maanden van jouw vrije leven daar en wij gaan zeker een dezer dagen weer samen skypen....
    Heel veel liefs en dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlou

Actief sinds 31 Aug. 2016
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 6602

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 27 Januari 2017

Stage lopen op Curacao

Landen bezocht: